Magyar Telefontársaság Kft

Gyakran Ismétlődő Kérdések

1. Mi az a menedzselt mobiltelefon szolgáltatás?
Amennyiben Ön a Magyar Telekom Nyrt vagy Vodafone Zrt előfizetője, lehetősége van arra, hogy a mobil telefonjáról történő beszéd-, és adatforgalmát a Telenor Zrt hálózatán keresztül bonyolítsa le, ha Ön a Magyar Telefontársaság Kft szerződött partnere. Azaz a Magyar Telefontársaság Kft, - mint Flottakezelő - menedzselt mobiltelefon szolgáltatásának igénybevételével lehetősége van olyan szolgáltatót választania, amely kedvezőbb feltételeket, olcsóbb percdíjakat ajánl fel. A Magyar Telefontársaság Kft, - mint Flottakezelő - lehetővé teszi a távközlési tanácsadás mellett partnerei részére a kedvezményes tarifájú mobiltelefon szolgáltatás, illetve internet előfizetések igénybevételét, A Magyar Telefontársaság Kft a Telenor Zrt.-vel létesített Keretszerződés alá tartozó valamennyi előfizetésének kezelését, ide értve a számlázással kapcsolatos teendőket is saját maga látja el. Flottakezelő nem minősül távközlési szolgáltatónak, azonban az említett keretszerződés alapján a komplex mobil távközlési szolgáltatási jogviszonyhoz kapcsolódó egyes jogok és kötelezettségek a Flottakezelőre szálltak át, így a jövőben ő nyújt majd továbbított szolgáltatásokat a vele szerződésben álló kedvezményezett Partnerek részére.
2. Ki veheti igénybe a menedzselt mobiltelefon szolgáltatást?
Aki a Magyar Telekom Nyrt és a Vodafone Zrt előfizetésével rendelkezik és a Magyar Telefontársaság Kft szerződött partnere.
3. Egyéni és üzleti előfizetők is igénybe vehetik?
Igen
4. Új telefonszámot kapok?
Nem! Az Ön telefonszáma nem változik, mindenki ugyanazon a számon érheti el Önt. A számhordozás részletes szabályairól szóló 2/2012.(I.24.) NMHH rendelet alapján a telefonszám(ok) a korábbi szolgáltatótól a Telenor Magyarország Zrt-hez (mint Átvevő szolgáltató) történő áthordozása történik meg és ezt követően kerül be a flottánkba.
5. Mire figyeljek a számhordozásnál?
- az Ön nevére szól a régi előfizetés?
- az okmányokban szereplő adatok megegyeznek-e a régi szolgáltatónál regisztrált adatokkal
- nincs-e 30 napot meghaladó számlatartozás?
6. Kivel kell a szerződést megkötnöm?
A Magyar Telefontársaság Kft-vel.
7. Kitől kapom a számlát az igénybe vett szolgáltatások díjairól?
A számlákat a Magyar Telefontársaság Kft-től kapja minden partnerünk. A számlák a Telenor Magyarország Zrt forgalmi adatai alapján készülnek.
8. Hogyan és mikor kapom a számlákat?
Minden hónapban email formájában, elektronikus számla készül. ’Pdf’ formátumban, ami megtekinthető, letölthető, nyomtatható.
9. Milyen számlázó program készíti a számlákat?
A számlákat a Magyar Telefontársaság Kft szerződött, stratégiai partnere, a Számlaközpont Zrt rendszerének felhasználásával készítjük el. További részletek: https://www.szamlakozpont.hu
https://www.szamlakozpont.hu/referenciak
https://www.szamlakozpont.hu/gyik
https://www.szamlakozpont.hu/jogszabalyok
10. Mi a díjcsomagok számlázási alapjai?
Másodperc alapú, vagyis minden esetben csak és kizárólag annyi idő kerül kiszámlázásra amennyi ideig az adott beszélgetés tartott.
11. Miért választanak minket a partnereink?
Kevesebbet fizetnek ugyanazért a szolgáltatásért, vagy ugyanannyit többlet szolgáltatásért;
• a flottába történő belépés ingyenes;
• családtagjaikat vagy kollegáikat - mint flottatagokat – ingyenesen hívhatják;
• megtarthatták a telefonszámukat;
• a szolgáltatás aktiválása során gyakorlatilag minden intéztünk az ügyfél személyes részvétele nélkül;
• a számla emailen érkezik, nincsen papíralapú számla;
• ügyfélszolgálatunkon a kapcsolás után rögtön ugyanazzal a munkatársunkkal beszélnek, nincs hosszú várakozás;
• tervezhető, fix költségek
• Ügyfeleinknek minőségi-, műszaki problémákkal nem kell számolniuk, biztosítjuk a szolgáltatás korábban már megismert minőségű és zavartalan igénybevételét.
12. Mi a Magyar Telefontársaság Kft garanciája az Ügyfél felé?
Az általunk biztosított szolgáltatások szigorú műszaki és technikai felügyelettel működnek, melyet szerződött partnerünk a Telenor Magyarország Zrt biztosít. Partnereinknek minőségi-, műszaki problémákkal nem kell számolniuk, biztosítjuk a szolgáltatás korábban már megismert minőségű és zavartalan igénybevételét.
Mivel a Telenor Magyarország Zrt hálózatát fogja használni és a szolgáltatás paramétereit a Telenor Magyarország Zrt ÁSZF-je biztosítja https://www.telenor.hu/internet/lefedettseg
https://www.telenor.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek
Ügyfélszolgáltunkon sem kell hosszú perceket várniuk egy automata hang bejelentkezése után, nincs körbekapcsolgatás, perceken belül választ adunk Ügyfeleink kérdéseire, ráadásul szinte mindig ugyanazzal az emberrel lehet intézni az ügyeket, gyakorlatilag személyes ügyfélkapcsolatra van lehetőség.
Számlázási rendszerünk zárt, auditált.(lásd 8. pont)
13. Mi a különbség a Magyar Telefontársaság Kft és a konkurencia között?
Cégünk a nagy szolgáltatókkal ellentétben kisebb, hatékonyabb szervezetet tart fent, így rugalmasan reagálunk a piaci igényekre és Partnereink gyors kiszolgálásban részesülnek. Mivel fenntartási költségeink alacsonyak és nem költünk reklámkampányokra, így olcsóbb szolgáltatási díjakat tudunk kínálni. A MT ügyfélszolgálata nem érhető el a nap 24 órájában, de a kapcsolás után közvetlenül munkatársunk jelentkezik be, így Ön minden kérdésére ténylegesen választ kap perceken belül.
14. Továbbra is kapok számlát az előző szolgáltatómtól?
Nem! Amennyiben a számhordozás a korábbi szolgáltatójának számlázási ciklusának zárásával nem esik egybe még fog kapni egy részszámlát, ezt követően már nem.
15. Mennyi időn belül aktiválják a szolgáltatást?
A számhordozástól számított átlagosan (ez egy tapasztalati érték, a tényleges időtartam függ a Telenor kiemelt ügyfélszolgálatának működési rendjétől és gyakorlatától) 3 munkanapon belül Ön már a kedvezményes percdíjakon telefonálhat.